Pytania i odpowiedzi
  1. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie ?

 Tak, po złożeniu zamówienia na adres e-mail zamawiającego automatycznie jest wysyłane potwierdzenie złożonego zamówienia.

W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta karmybrit.pl :

e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 533-303-123

 

  1. Na jakie konto mam dokonać zapłaty za zakupione produkty ?

 Wpłat prosimy dokonywać na konto :

Azan Sp. J Agnieszka Donicz, Krzysztof Furdal

Ul. Czarna 25/27

26-600 Radom

PKO Oddział 1 w Radomiu :  70 1020 4317 0000 5902 0347 6512

 

  1. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę ?

 Dla zamówień powyżej 99 zł koszt przesyłki jest gratis

 

  1. Jak zmienić złożone zamówienie ?

 Staramy, się by każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

Dlatego, jeżeli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym fakcie jak najszybciej.

Wszystkie zamówienia które nie zostały jeszcze wysłane można zmodyfikować.

Kontakt : e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 533-303-123

 

  1. Jakie są dostępne formy płatność ?

GOTÓWKA PRZY ODBIORZE – dotyczy odbioru osobistego

PRZELEW (przedpłata na konto) - płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki

 

  1. Co zrobić, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem ?

 Niezwłocznie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu karmybrit.pl

e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 533-303-123

 

  1. W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta karmybrit.pl ??

 Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu : 533-303-123 od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-16:00

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl